Menu
Sizin səbətiniz

Tez-tez soruşulan suallar

Hesabım-qeydiyyat bölməsindəki informasiyalari dolduraraq qeydiyyatdan keçirsiniz. E-mailinizə təsdiq mesajı gəldikdən sonra alış-verişə başlaya bilərsiniz. 

Qapıda ödəmə (nəğd)

Cart to cart (kartdan karta)

POS terminalla ödəniş (yalnız mağazada qəbul edilir)

Hesaba ödəmə.

Şifrənizi unutmusunuzsa, şifrə yeniləməsini həyata keçirərək hesabınıza daxil ola bilərsiniz.

Bunun üçün atacağınız addımlar:

“Hesabınıza giriş” bölməsindən “şifrənizi unutmusunuz?” yazısına daxil olun. Üzvlüyünüzə aid e-mail adresinizi yazaraq “Göndər” etdiyiniz zaman e-mail ünvanınıza link gələcəkdir. Gələn linkə daxil olaraq yeni şifrə yaratmaq əməliyyatını edə bilərsiniz. Əgər link sizə çatmayıbsa, spam qovluğunuzu yoxlayın.

 

Sifariş vermək çox sadədir!

Məhsulun üzərində miqdarı seçərək 'Səbətə at' düyməsiylə istədiyiniz məhsulları səbətinizə əlavə edirsiniz;

ödəniş ekranında qeydiyyatdan keçmiş ünvanlarınızdan birini seçirsiniz və ya yeni bir ünvan əlavə edirsiniz;

sifarişinizi ödəmə seçimi ilə tamamlayırsınız.

Sifarişləriniz 8 iş saatı  ərzində sizə çatdırılacaq

Məhsulun geri qaytarılma müddəti aşağıdakı kimidir:

Məhsul bizə çatdıqdan sonra geriqaytarma şərtlərinə uyğunluğu yoxlanılır;

Məhsul geriqaytarma şərtlərinə uyğundursa, 1-3 gün ərzində geriqaytarma müddəti tamamlanır;

Məhsul geriqaytarma şərtlərinə uyğun deyilsə, ünvanınıza geri göndərilir.

Bundan əlavə, ləğv və ya geri qaytarma işləri başa çatdıqda e-mail ünvanınıza məlumat mesajı göndərilir.

Aldığınız məhsulların çatdırılma tarixini "Hesabım" bölməsindəki "Sifarişlərim" səhifəsindən tapa bilərsiniz.

İstənilən sayda korporativ hədiyyə sifariş edə bilərsiniz. Bunun üçün yanlız  "Dəstlər" bölməsindən məhsullarla tanış olub bizimlə əlaqə saxlamağınız kifayətdir.